• Українська
  • Русский
  • English
  • Deutsch

Морські великотоннажні (універсальні) контейнери розрізняються за типом і розмірами. Для будь-якого виду вантажу можна підібрати контейнер, найбільш відповідний за своїми параметрами. Наймасовіше використання отримали стандартні, т.зв “сухі” контейнери (DC – Dry Container):

Крім перерахованих, існують і інші типи контейнерів, такі як:

Це найбільш поширені типи контейнерів, але далеко не повний список. Останнім часом з’явилася тенденція до збільшення розмірів морських контейнерів. Зараз не рідкість 45-ти футові контейнери, і вже зустрічаються 48-ми і навіть 53-х футові контейнери.

Стандартний морський контейнер (20 DV, 40 DV, 40 HC, 45 HC) – є найпоширенішим видом морських контейнерів. Він використовується для перевезення самих різних вантажів, які не вимагають дотримання особливих правил і умов перевезення. Стандартний морський контейнер має прямокутну форму зі стінками з рифленого металу і дерев’яною підлогою.

20-футовий Dry Van

об’єм | вага вантажу: 33 м3 / 21-22 т
масса тары: 2 – 2.3 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 6 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.35 / 5.9 / 2.39

40-футовий Dry Van

об’єм | вага вантажу: 67 м3/ 26-27 т
масса тары: 3.7 – 3.9 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 12.19 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.35 / 12 / 2.39

40-футовий High Cube

об’єм | вага вантажу: 76 м3/ 26-27 т
масса тары: 3.9 – 4 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 12.19 / 2.89
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.35 / 12 / 2.69

45-футовий High Cube

об’єм | вага вантажу: 85 м3/ 28 т
масса тары: 4.1 – 4.5 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 13.7 / 2.89
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.35 / 13.5 / 2.69

Рефрижераторний морської контейнер (20 RE, 40 RE, 40 HCRef) – використовується для перевезення вантажів, що потребують дотримання температурного режиму і вологості повітря. До таких вантажів належать продукти харчування, фрукти, овочі, м’ясо, рибопродукція. Рефрижераторний контейнер обладнаний холодильною установкою і термоизолирующими матеріалами. Двері і стінки такого контейнера складаються з пінополіуретанових панелей, а підлога з алюмінієвого профілю. В даному контейнері може підтримуватися температура в межах – 25 Co – +25 Co. Холодильна установка рефрижераторного контейнера працює тільки при підключенні до зовнішнього джерела електроживлення, який знаходитися в морських судах, портах або на вантажному автомобілі (дизель-генератор).

20-футовий Reefer

об’єм | вага вантажу: 28 м3 / 21-22 т
масса тары: 2.5 – 3.2 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 6 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.28 / 5.4 / 2.28

40-футовий Reefer

об’єм | вага вантажу: 60 м3/ 26-27 т
масса тары: 4.3 – 4.5 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 12.19 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.28 / 11.55 / 2.28

40-футовий Reefer High Cube

об’єм | вага вантажу: 66 м3/ 26-27 т
масса тары: 4.2 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 12.19 / 2.89
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.28 / 11.55 / 2.5

Морський контейнер з відкритим верхом (20 OT, 40 OT) – призначений для транспортування вантажів, з верхнім завантаженням / вивантаженням. На відміну від стандартного морського контейнера дах знімна, вона виготовлена з гнучкого матеріалу (брезент).

20-футовий Open Top

об’єм | вага вантажу: 32 м3 / 21-22 т
масса тары: 2.2 – 2.4 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 6 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.35 / 5.9 / 2.35

40-футовий Open Top

об’єм | вага вантажу: 66 м3/ 26-27 т
масса тары: 3.8 – 4.4 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 12.19 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.35 / 12 / 2.35

Морський контейнер-платформа зі стінками (20 FR, 40 FR) – використовується для перевезення великовагових і негабаритних вантажів. На відміну від стандартного морського контейнера в ньому відсутні бічні стінки і дах. Торцеві стінки можуть складатися, для зручного проведення вантажно-розвантажувальних робіт.

20-футовий Flat Rack

об’єм | вага вантажу: 28 т
масса тары: 3 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 6 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.2 / 5.7 / 2.17-2.2

40-футовий Flat Rack

об’єм | вага вантажу: 40 т
масса тары: 5.5 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 12.19 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.2 / 12 / 2

Морський контейнер-платформа (20 PL, 40 PL) -платформи, яка призначена для перевезення великогабаритних і великовагових вантажів. На кутових опорах і бічних балках монтуються кріпильні кільця, призначені для кріплення вантажу.

20-футовий Platform

об’єм | вага вантажу: 28 т
масса тары: 2.5 – 2.7 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 6 / 0.23-0.42
внутрішні розміри (ш/д/в):

40-футовий Platform

об’єм | вага вантажу: 40 т
масса тары: 4.2 – 5.8 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43/ 12.19 /0.61-0.64
внутрішні розміри (ш/д/в):

Морський насипний контейнер (20 Bulk) – основною відмінністю таких контейнерів є наявність трьох навантажувальних люків на даху і кілька розвантажувальних – на дверях або бічних стінках. Такий контейнер використовують для перевезення сипучих вантажів без упаковки (насипом), як правило, зернових.

20-футовий Bulk

об’єм | вага вантажу: 32 м3 / 21-22 т
масса тары: 2.4 – 2.5 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 6 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.35/5.9/2.34-2.37

Морський танк-контейнер (20 Tank) – контейнер являє собою цистерну, вмонтовану в металеву раму (каркас), яка призначена для доставки наливних вантажів різних типів – харчових, хімічних, зріджених газів. Габарити і матеріали цистерни можуть відрізнятися, в залежності її призначення. Конструкція танк-контейнера, дозволяє транспортувати його різними видами вантажного транспорту – морським, автомобільним і залізничним. Цистерни можуть мати кілька секцій. Завантаження відбувається шляхом наливу через люки, розташовані у верхній частині корпусу, а вивантаження – самопливом або викачування через нижній вентиль. Також цистерни можуть бути обладнані системою підігріву.

20-футовий Tank Tainer

об’єм | вага вантажу: 24 м3 / 26 т
масса тары: 3 – 4 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 6 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в):

Морський вентильований контейнер (20 VC) – це стандартний контейнер з наявністю отворів, які необхідні для природної вентиляції. Даний тип контейнерів використовується для вантажів, яким необхідний повітрообмін.

20-футовий Ventilated

об’єм | вага вантажу: 32 м3 / 21-22 т
масса тары: 2.4 – 2.6 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 6 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.32 / 5.9 / 2.36

Морський ізольований контейнер (20 Insulated) – ізотермічний морської контейнер, з внутрішньою обшивкою, але не має холодильну установку. Даний тип контейнера здатний підтримувати певну температуру, протягом тривалого часу.

20-футовий Insulated

об’єм | вага вантажу: 27 м3 / 21-22 т
масса тары: 2.8 – 3 т
зовнішні розміри (ш/д/в): 2.43 / 6 / 2.59
внутрішні розміри (ш/д/в): 2.28 / 5.7 / 2.1
Повернутися назад

Корисна інформація

Типи і розміри контейнерів

Морські великотоннажні (універсальні) контейнери розрізняються за типом і розмірами. Для будь-якого виду вантажу можна підібрати контейнер, найбільш відповідний за своїми →

Читати далі
Paltos взяв участь у форумі s-fruit transformation

31 січня на форумі S-FRUIT TRANSFORMATION, керівник проекту перевезень швидкопсувних вантажів Артем Мороз розповів про специфіку авіаперевезень фруктів та ягід. →

Читати далі
Доставка авіаційних двигунів до Маямі

У 2019 році компанія з обслуговування повітряних суден ТОВ «КОНКОРД АЕРОТЕХНІК» прийняла замовлення на ремонт двох авіаційних двигунів типу JT8D-200 →

Читати далі